HTML

piettro

Véleményem. Történetem. Környezetvédelem. Számtech infók, amiket nehezen találtam, vagy közzé AKAROK tenni.

Címkék

anglia (7) apeh (1) autók (1) brugge (1) buhera (1) cab (1) cikk (1) diagram (1) excel (2) fotó (7) fotosop (1) gimp (1) google (1) hiba (1) hőszivattyú (1) hulladék (1) it (1) joomla (1) képlet (1) környezetvédelem (3) london (5) média (1) navigáció (1) passau (1) script (1) surfer (1) számítástechnika (1) szelektív (1) tipp (5) toussaud (1) út (7) vélemény (2) Címkefelhő

Friss topikok

IndaFotó képek

GPS döglött, 3G nincs

2011.10.31. 22:00 piettro

Minap Csömörre kellett mennem egy munka miatt, ráadásul külterületre. Jártam már ott, így a GPS-t csak Csömörön, egy pékség előtt megállva (reggeliért) kapcsoltam be. Azaz csak kapcsoltam volna, mert befagyott. (Végleg, egyébként. A forgalmazó persze 2 év alatt felszívódott, javítani kinek adjam be? :( Céges vásárlás volt, a többieké bezzeg még működik).
Hohohó, semmi baj, okostelefonom van (Motorola Defy, Android rendszerrel), rajtam nem fog ki semmi! Gondoltam én. Mert 3G Budapest határain túl (illetve többi nagyváros határain kívül, de Csömör éppen Budapest mellett van, máshol nem tűnt még fel) úgy látszik csak a hirdetésekben van, a való világban nem (Telenor előfizetésem van, úgyhogy csak erre vonatkozik a sirám). Csigalassúsággal kezdte el betölteni a térképet, illetve, mivel külterület, a Google Maps “saját térképeit” ahol egyszer már bejelöltem a helyet.
Szerencsére még tudok emlékezetből is tájékozódni, így végül odataláltam.
Mire akartam kilyukadni?
Hihetetlenül támaszkodunk elektronikus eszközeinkre. Kényelmessé teszik az életünket, de a modern funkciókat igazán csak a nagyvárosokban tudjuk kihasználni (már, ha nem éppen magas házak között kell navigálni...). És persze, Murphy törvényei működnek: minden egyszerre romlik el!
Navigál még valaki hagyományos módon?

Szólj hozzá!

Címkék: hiba navigáció számítástechnika

A bejegyzés trackback címe:

https://piettro.blog.hu/api/trackback/id/tr283343648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása