HTML

piettro

Véleményem. Történetem. Környezetvédelem. Számtech infók, amiket nehezen találtam, vagy közzé AKAROK tenni.

Címkék

anglia (7) apeh (1) autók (1) brugge (1) buhera (1) cab (1) cikk (1) diagram (1) excel (2) fotó (7) fotosop (1) gimp (1) google (1) hiba (1) hőszivattyú (1) hulladék (1) it (1) joomla (1) képlet (1) környezetvédelem (3) london (5) média (1) navigáció (1) passau (1) script (1) surfer (1) számítástechnika (1) szelektív (1) tipp (5) toussaud (1) út (7) vélemény (2) Címkefelhő

Friss topikok

IndaFotó képek

Picasa 3.5 - arcfelismeréssel

2009.10.02. 23:42 piettro

Nemrégiben frissítette a google a Picasa képrendező / katalogizáló programját 3.5 verzióra. A legfontosabb újdonság az volt, hogy a picasa webalbumokban már egy ideje működő arcfelismerő funkció az asztali verzióba is bekerült. Erről már sokan írtak, én itt olvastam róla először.

Hogy kinek mennyire tetszik ez (és mennyire parázik miatta), majd meglátjuk - én örülök neki, de nem teszem publikussá a nevesített arcokat. Viszont nekem egyrészt könnyebbséget jelent fotókat visszakeresni, másrészt érdekes látni ki hogy változik az évek során...

Az imént a keresés érdekes találatot hozott:

A képen Tobias, golden-labrador kutyám látható. Ember-arca van.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piettro.blog.hu/api/trackback/id/tr571424117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.10.04. 18:21:12

Na igen, soha nem szabad feledni, hogy ez azért mégiscsak egy algoritmus, amit fokozatosan tökéletesítenek. Az elért eredmények azt mutatják, hogy jelentős előrelépést tettek a mérnökök, de azért picit nyugodt is vagyok, hisz látszik, hogy messze van még az az idő, amikor teljesen ki lehet váltani az emberi inteligenciát.

piettro 2009.10.04. 22:13:53

Na ja. Ez mind igaz, de ismétlem: a kutyámnak Ember-arca van. :)
süti beállítások módosítása