HTML

piettro

Véleményem. Történetem. Környezetvédelem. Számtech infók, amiket nehezen találtam, vagy közzé AKAROK tenni.

Címkék

anglia (7) apeh (1) autók (1) brugge (1) buhera (1) cab (1) cikk (1) diagram (1) excel (2) fotó (7) fotosop (1) gimp (1) google (1) hiba (1) hőszivattyú (1) hulladék (1) it (1) joomla (1) képlet (1) környezetvédelem (3) london (5) média (1) navigáció (1) passau (1) script (1) surfer (1) számítástechnika (1) szelektív (1) tipp (5) toussaud (1) út (7) vélemény (2) Címkefelhő

Friss topikok

IndaFotó képek

Java script Joomla! honlapon

2009.03.29. 01:19 piettro

Java script tartalmat akartam beszúrni egy cikkbe (történetesen egy "Google docs"-ban létrehozott táblázatot, "content item"-be).

A megoldás röviden: kikapcsoltam a szerkesztőt (Default WYSIWYG Editor), majd az így megjelenített html kódok közé a megfelelő helyre beszúrtam a scriptet.

Joomla! 1.5 alatt:
1. Webhely/Globális beállítások: Alapértelmezett WYSIWYG szerkesztő --> nincs szerkesztőre állítása.
2. Az aktuális Cikk/Content item megnyitása, a script megfelelő helyre való beillesztése.
3. Mentés/Save.

Szólj hozzá!

Címkék: tipp script joomla

A bejegyzés trackback címe:

https://piettro.blog.hu/api/trackback/id/tr791032319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása